Hybridní model práce v post-covidové době

Hybridní model práce v post-covidové době

by Lucie Kopecká -
Number of replies: 0

Tento článek se zaměřuje na to, jak organizace mohou přizpůsobit hybridní kancelářský prostor tak, aby maximalizovaly produktivitu zaměstnanců. Aby organizace přežily a prosperovaly v post-covidové době, budou muset přijmout nové postupy k návratu do kanceláře. Hlavní způsob využívání kanceláří bude sdílený prostor pro spolupráci a týmové aktivity, nikoli pro individuální práci, jak tomu bylo před pandemií. V hybridním modelu budou individuální úkoly převažovat v domácím prostředí, kde jsou zaměstnanci mnohem produktivnější. Článek doporučuje jak organizace mohou přizpůsobit svůj kancelářský prostor a rozpočet tak, aby maximalizovaly produktivitu a minimalizovaly náklady na nemovitosti atp. Také doporučuje, aby organizace poskytly svým zaměstnancům rozpočet na vybavení domácí kanceláře, případně aby se zaměřily na potřeby pracujících rodičů.

Tsipursky, Dr. Gleb. Redefining Hybrid Office Space To Boost Employee Productivity [online]. Forbes, 4. 3. 2023 [cit. 2023-03-05]. Dostupné z: https://www.forbes.com/sites/glebtsipursky/2023/03/04/redefining-hybrid-office-space-to-boost-employee-productivity/