Zavádění nové metody SEMAFOR

Zavádění nové metody SEMAFOR

от Michaela Kaštánková Pecháčová -
Количество ответов: 2

Můj akční výzkum je zaměřen na další metodu a hodnocení, zvládnutí učiva. Po tomto hodnocení je hned vidět ,komu ještě dělá problém zadané téma a kdo zvládnul. Pracuje se společně.

В ответ на Michaela Kaštánková Pecháčová

Re: Zavádění nové metody SEMAFOR

от Daniela Vančurová -
Dobrý den Michaelo,
reaguji na Váš akční výzkum. Velice mě zaujalo, jak hodnotíte své žáky ve třídě a že i přes nesouhlas rodičů v tom pokračujete. Je to velice motivující pro ostatní učitele, kteří učí na ZŠ. Velice se mi líbila vložená ukázka. Myslela jsem si z počátku, že dáváte metodu SEMAFOR jen jako celek k nějaké práci. Překvapilo mě, že to rozdělujete na každou otázku.
Nicméně si myslím, že tato metoda je vhodná pouze na ZŠ. Úplně si nedokážu představit, že tuto metodu budeme aplikovat na SŠ/SOŠ.
Vančurová
В ответ на Michaela Kaštánková Pecháčová

Re: Zavádění nové metody SEMAFOR

от Dominika Najmonová -
Velmi mne zaujal akční plán pro Přírodopis v 6. ročníku. Celý plán mi přijde velice propracovaný a inspirativní pro ostatní učitele. Celkově mám ráda formativní způsob hodnocení ve výuce. Učitelům to přináší mnohem více informacích o vědomostech a dovednostech, ale také o žácích. Metoda mi přijde pro žáky srozumitelná a velmi přínosná především v tom, že se učí pracovat s vlastní chybou. Žáci nevnímají své chyby jako něco špatného, ale něco, co je může posunout.