Zavádění nové metody SEMAFOR

Zavádění nové metody SEMAFOR

par Michaela Kaštánková Pecháčová,
Nombre de réponses : 2

Můj akční výzkum je zaměřen na další metodu a hodnocení, zvládnutí učiva. Po tomto hodnocení je hned vidět ,komu ještě dělá problém zadané téma a kdo zvládnul. Pracuje se společně.

En réponse à Michaela Kaštánková Pecháčová

Re: Zavádění nové metody SEMAFOR

par Daniela Vančurová,
Dobrý den Michaelo,
reaguji na Váš akční výzkum. Velice mě zaujalo, jak hodnotíte své žáky ve třídě a že i přes nesouhlas rodičů v tom pokračujete. Je to velice motivující pro ostatní učitele, kteří učí na ZŠ. Velice se mi líbila vložená ukázka. Myslela jsem si z počátku, že dáváte metodu SEMAFOR jen jako celek k nějaké práci. Překvapilo mě, že to rozdělujete na každou otázku.
Nicméně si myslím, že tato metoda je vhodná pouze na ZŠ. Úplně si nedokážu představit, že tuto metodu budeme aplikovat na SŠ/SOŠ.
Vančurová
En réponse à Michaela Kaštánková Pecháčová

Re: Zavádění nové metody SEMAFOR

par Dominika Najmonová,
Velmi mne zaujal akční plán pro Přírodopis v 6. ročníku. Celý plán mi přijde velice propracovaný a inspirativní pro ostatní učitele. Celkově mám ráda formativní způsob hodnocení ve výuce. Učitelům to přináší mnohem více informacích o vědomostech a dovednostech, ale také o žácích. Metoda mi přijde pro žáky srozumitelná a velmi přínosná především v tom, že se učí pracovat s vlastní chybou. Žáci nevnímají své chyby jako něco špatného, ale něco, co je může posunout.