Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s umělcem (KKO) ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi učitele

Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s umělcem (KKO) ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi učitele

autor Michaela Kuříková -
Počet odpovědí: 0

HVO

1/ Jak se mění metody a praxe pedagogů v důsledku spolupráce s expertem z KKO ve výuce?
2/ Jaké postupy a techniky ze své umělecké/kreativní praxe aplikují experti z KKO v metodologii výuky (různých předmětů)?
3/ Jak lze postupy a techniky umělecké/kreativní praxe adaptovat a využít v pedagogické praxi?
4/ Jaké faktory ovlivňují osvojení si a efektivní integraci kreativních postupů a technik do pedagogické praxe?

TO1: Co vám spolupráce s umělcem přinesla, čím vás obohatila?

TO2: Jaké nové postupy jste se od umělce naučil/a?

TO3: Jak byste tyto techniky a metody mohl/a uplatnit ve své pedagogické praxi? Můžete uvést příklad?