Případová studie: Jakými způsoby reflektuje výuka regionální geografie koncept geografického myšlení?

Případová studie: Jakými způsoby reflektuje výuka regionální geografie koncept geografického myšlení?

autor Tomáš Bendl -
Počet odpovědí: 0

Pro účely nadcházejícího výzkumu případovou studii pravděpodobně použít neplánuji. Proto jsou následující řádky značně spekulativní.

Pro připomenutí kontextu:
HVO: Jakými způsoby reflektuje výuka regionální geografie koncept geografického myšlení?

V případě, že bych řešil toto téma případovou studií, zaměřil bych se pouze na jednu školu a konkrétní obor. Možné metody: rozhovory s vyučujícími /odborníky, dotazník pro studenty, analýza kurikulárních dokumentů (jsou-li nějaké – v tomto případě zřejmě sylabů) a pozorování vybraných hodin. Tyto metody by bylo možné využít za účelem zodpovězení HVO v kontextu daného oboru (tedy např. na Geografii na PřF UK). Případem by byl daný obor/škola a kritériem jeho výběru je spjatost s geografií (problematiku lze přirozeně zkoumat jen v rámci regionálně geografických předmětů).