Audit značky kvality pohledem vedení dětských skupin

Audit značky kvality pohledem vedení dětských skupin

autor Anna Nožičková -
Počet odpovědí: 6

Výzkumné otázky, na které předpokládám, že získám (alespoň částečně - budou i jiné zdroje) odpovědi.

  1. Do jaké míry vnímají poskytovatelé DS zvýšení kvality poskytovaných služeb?

  2. V jakých oblastech vnímají poskytovatelé DS největší posun a ve kterých naopak nejmenší?

  3. Jakým způsobem vnímají poskytovatelé DS pojem kvality péče v DS?

  4. Jak vybrané DS prošly auditem značky kvality, tedy do jaké míry naplnily jednotlivé znaky kvality, stanovené nad povinný legislativní rámec v „Jednotném konceptu kvalitní péče a výchovy dětí v dětských skupinách“?

Tazatelské otázky pro vedoucí pečující osobu/ředitele/ředitelku dětské skupiny.

1. Jaký význam má pro vás pojem "kvalita" v souvislosti s péčí o dítě v dětské skupině?

2. Vnímáte posun v kvalitě vašich služeb v souvislosti s proběhlým auditem značky kvality?

V odpovědi na Anna Nožičková

Re: Audit značky kvality pohledem vedení dětských skupin

autor Hana Zakouřilová -
Dobrý den,
zkouším odpovědět na otázky - 1. Kvalitu vnímám něco, jako záruku pro nás jako poskytovatele, tak i pro naše uživatele.
2. Ano, již před auditem jsme museli zpracovat jednotlivé body a nastavit parametry k jejich plnění.

Snad to je takto OK :)
Hanka
V odpovědi na Anna Nožičková

Re: Audit značky kvality pohledem vedení dětských skupin

autor Helena Štrofová -
Dobrý den.
1. Kvalita je důležitá v každé oblasti, tedy rozhodně má obrovský význam i při péči o dítě v dětské skupině.

2. Jistě, na audit jsme se museli připravit a tím pádem jsme zlepšili kvalitu našich služeb.

S pozdravem, Hela
V odpovědi na Helena Štrofová

Re: Audit značky kvality pohledem vedení dětských skupin

autor Anna Nožičková -
Dobrý den,
děkuji za odpovědi. Reaguji na odpověď č. 2. V jakých oblastech konkrétně, prosím?

S pozdravem
Anna
V odpovědi na Anna Nožičková

Re: Audit značky kvality pohledem vedení dětských skupin

autor Jaroslava Swoboda -
Dobrý den, odpovídám na otázku č. 1:
bezpečí,
kvalitní pedagog,
odpovídající technicko-didaktické zázemí prostor,
komunikace s rodiči,
nastavení vnitřní kontroly sledování kvality.