Otázky - postoj speciálních pedagogů k navrhnutému nástroji k včasné detekci zrakových vad

Otázky - postoj speciálních pedagogů k navrhnutému nástroji k včasné detekci zrakových vad

autor Helena Štrofová -
Počet odpovědí: 2

Pro připomenutí:

HVO Jaký je postoj speciálních pedagogů k navrhnutému nástroji k včasné detekci zrakových vad?                        

(kvantitativní výzkum – hodnocení účinnosti nástroje, ale navíc chci využít pozorování a polostrukturovaný rozhovor jako kvalitativní metody s touto výzkumnou otázkou)                                                                                                             

VO1 – Jak speciální pedagogové zvládají implementaci tohoto nástroje do jejich praxe?                                                      

VO2 - Jak speciální pedagogové hodnotí navrhnutý nástroj k včasné detekci zrakových vad z hlediska jeho praktického využití?

Otázky:

1.     Jak zvládáte implementaci tohoto nástroje do Vaší praxe (popište podrobněji)?

2.     Jak hodnotíte celkově tento nástroj k detekci zrakových vad u dětí s kognitivními deficity?

 

V odpovědi na Helena Štrofová

Re: Otázky - postoj speciálních pedagogů k navrhnutému nástroji k včasné detekci zrakových vad

autor Hana Zakouřilová -
Ahoj Helo,

zkouším odpovědět:)
1. Implementace je vcelku jednoduchá. Návod srozumitelný.
2. Pro nás je to další nástroj k využití. Vcelku přehledný a rychlý.

Hanka Z.
V odpovědi na Hana Zakouřilová

Re: Otázky - postoj speciálních pedagogů k navrhnutému nástroji k včasné detekci zrakových vad

autor Helena Štrofová -
Děkuji za odpověď.
Rozšiřuji otázku 1:
Jaká jsou úskalí v implementaci nástroje ?
Který test je pro Vás složitý, těžce proveditelný, kde jste nejistí?

otázku 2:
Vyjmenujte pozitivní a negativní stránky nástroje (časový faktor, náročnost, použitelnost).
Jaký test(y) považujete v nástroji za důležitý a proč?
Jaký test(y) byste z nástroje vypustili a proč?