Etapizace vývoje kombinatorického myšlení

Etapizace vývoje kombinatorického myšlení

par Anna Kuřík Sukniak,
Nombre de réponses : 2

 

poznámka: Původně se můj výzkum měl zabývat diagnostikou matematických predispozic u školkových dětí s postižením, ale vzhedem ke covid situaci jsem se rozhodla zabývat se něčím jiným (kde mám/budu mít k dispozici materiál).

 

HVO: Jak se vyvijí kombinatorické myšlení u žáků 2. stupně základní školy v kontruktivistickém edukačním stylu?

 

VO1: Jak se vyvijí kombinatorické myšlení u slovních úloh typu "n nad 2"?

 

VO2: Jak se vyvijí kombinatorické myšlení v Z2xZ3 do Z6?

 

 

 

En réponse à Anna Kuřík Sukniak

Re: Etapizace vývoje kombinatorického myšlení

par Karel Starý,
Ve všech VO máte vývoj kombinatorického myšlení. Liší se jen obsah, na kterém to budeet zkoumat. Nedal by se pojem "kombinatorické myšlení" nějak více operacionalizovat promítnout to do VO?
En réponse à Karel Starý

Re: Etapizace vývoje kombinatorického myšlení

par Anna Kuřík Sukniak,
Zkusila bych

VO1: Jak se vyvíjí řešitelské strategie v závislosti na kontextu a velikosti čísla n při řešení slovních úloh typu "n nad 2"? nebo
VO1: Jak se vyvíjí způsob organizace dat v závislosti na kontextu a velikosti čísla n při řešení slovních úloh typu "n nad 2"?

VO2: Jak žáci prostřednictvím hry objeví izomorfizmus mezi Z2xZ3 a Z6?