Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s expertem z KKP ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi

Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s expertem z KKP ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi

par Michaela Kuříková,
Nombre de réponses : 6

Hlavní otázka

  • Jak se mění metody a praxe pedagogů v důsledku spolupráce s expertem z kulturních a kreativních profesí ve výuce?

Vedlejší otázky

  • Jaké postupy a techniky ze své umělecké/kreativní praxe aplikují experti z KKP v metodologii výuky (různých předmětů)?
  • Jak lze postupy a techniky umělecké/kreativní praxe adaptovat a využít v pedagogické praxi?
  • Jaké faktory ovlivňují osvojení si a efektivní integraci kreativních postupů a technik do pedagogické praxe?
En réponse à Michaela Kuříková

Re: Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s expertem z KKP ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi

par Anna Kuřík Sukniak,
Které věkové kategorie se bude tvůj výzkum týkat?
Máš představu, kterých předmětů se bude/nebude výzkum týkat?
Co bude přínosem výzkumu?
En réponse à Anna Kuřík Sukniak

Re: Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s expertem z KKP ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi

par Michaela Kuříková,

Děkuji za otázky.

Výzkum není omezen věkem - týká se pedagogů i odborníků z kulturních a kreativních profesí. není zaměřen na žáky.

Výzkum se týká libovolných předmětů, ve kterých se projekt realizoval/realizuje. není zaměřen na speciální předmět, ani na výchovy.

Přínosem výzkumu bude hlubší porozumění dopadům spolupráce pedagoga a odborníka z KKP ve výuce na metody a praxi pedagogů. Tyto poznatky lze využít např. při přípravě a dalším vzdělávání pedadogů, podpoře konceptu kreativního vzdělávání ve školách, tvorbě metodologie.

En réponse à Michaela Kuříková

Re: Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s expertem z KKP ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi

par Vlastimil Hubert,
Velmi zajímavý výzkum. Zajímá mne, na jakém vzorku pedagogů bude výzkum prováděn? Přiznám se, že o KKP slyším poprvé a neznám nikoho v okolí, kdo by s ním spolupracoval. Díky
En réponse à Vlastimil Hubert

Re: Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s expertem z KKP ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi

par Michaela Kuříková,
Děkuji za otázky i zájem:)
Do výzkumu budou zapojení někteří noví pedagogové našeho aktuálního projektu Školy pro budoucnost, spolu se zapojenými umělci/odborníky z kulturních a kreativních profesí. Zároveň budu pracovat s archivem - tedy staršími projekty, a opakovaně zapojovanými pedagogy (a spolupracujícími odborníky z KKP).
En réponse à Michaela Kuříková

Re: Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s expertem z KKP ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi

par Karel Starý,
Ve výzkumné otázce byh varoval před použtím zkratky. VO by měla být srozumitelná bez zjšťování, co zkratka znamená.
Formulace HVO je jinak jasná a srozumitelná. Třetí VVO obsahuje pojem faktory, který poněkud asociuje kvantitivní přístup (faktorová analýza). Jak by se pojem faktor nechal nahradit?
En réponse à Karel Starý

Re: Kreativita v kontextu vzdělávací praxe - spolupráce učitele s expertem z KKP ve výuce a její dopady na pedagogickou praxi

par Michaela Kuříková,
Děkuji za reakci. Zkratku nahradím. Nad termínem faktory přemýšlím - napadají mne prvky, podmínky, okolnosti? Okolnosti jsou asi nejvíce obecné a nejlépe odpovídají termínu faktory ..