Pre-K teachers’ perspectives on factors that influence their experiences through universal Pre-K policy changes in New York City
Vybraný článek se zabývá pohledem učitelů na faktory, které ovlivňují jejich zkušenosti při politických změnách v přístupu k předškolnímu vzdělávání. V tomto případně se jedná o rozšiřování universálního přístupu k předškolnímu vzdělávání pro všechny (nejen poslední povinný rok).
V kvalitativním rozhovoru bylo vybráno 14 učitelů, se kterými bylo provedeno pět přibližně hodinových, hloubkových, polo-strukturovaných rozhovorů. Data byla zpracována tematickou analýzou a systematickým kódováním. Kódovaná data byla využita pro tematické zastřešení jednotlivých výzkumných problémů. Z rozhovorů byly vybrány výňatky a příklady, které reprezentovaly odpovědi na výzkumné otázky.
Tento článek jsem vybrala především z toho důvodu, že plánuji realizovat rozhovory s učiteli, jejichž praxe prošla systémovou změnou a nacházím zde novou inspiraci, na co je možné se učitelů ptát pro kvalitní prostoupení do problematiky.