Dobrý den, Hano,
díky za dotaz.
Studuji didaktiku geografie na PřF a za klíčový cíl mého výzkumného záměru lze stručně řečeno označit určení míry souvislosti mezi geografickými znalostmi (ve smyslu memorování a paměťového učení) a geografickými dovednostmi (ve smyslu schopnosti kriticky uvažovat o geografických jevech a procesech). Tzn. jak moc potřebuji být v konkrétním kontextu znalostně vybaven na to, abych v tomto kontextu byl schopen kriticky uvažovat.
Dotazník plánujeme konstruovat s docentem Maradou (vedoucí práce) a je možné, že oslovíme i někoho dalšího (v roli konzultanta). Kritéria bohužel nejsem schopen v tuto chvíli ještě říci - nacházím se na úplném začátku celé té výzkumné cesty :).
díky za dotaz.
Studuji didaktiku geografie na PřF a za klíčový cíl mého výzkumného záměru lze stručně řečeno označit určení míry souvislosti mezi geografickými znalostmi (ve smyslu memorování a paměťového učení) a geografickými dovednostmi (ve smyslu schopnosti kriticky uvažovat o geografických jevech a procesech). Tzn. jak moc potřebuji být v konkrétním kontextu znalostně vybaven na to, abych v tomto kontextu byl schopen kriticky uvažovat.
Dotazník plánujeme konstruovat s docentem Maradou (vedoucí práce) a je možné, že oslovíme i někoho dalšího (v roli konzultanta). Kritéria bohužel nejsem schopen v tuto chvíli ještě říci - nacházím se na úplném začátku celé té výzkumné cesty :).