Šejnohová - dlouhodobý úkol

Šejnohová - dlouhodobý úkol

autor Kristýna Šejnohová -
Počet odpovědí: 3
V odpovědi na Kristýna Šejnohová

Re: Šejnohová - dlouhodobý úkol

autor Martin Chvál -
Kristýno,
už v zásadě nemám, co vytknout, tedy jen 4 podněty k uvážení:
1) Čtenář by uvítal upřesnění dosaženého vvudělání v tom českém pojmenování stupně školy, ne každý ví, co jednotlivé stupně ISCED znamenají.
2) To věkové rozdělení podle jednotlivých ISCED stupňů je již hodně podrobné. Je to věcně v pořádku, takže by spíše záleželo na to, s jakým cálem a v jakém kontextu byste chtěla tuto kapitolu použít.
3) Je výhodnější "vyndat" názvy grafů z grafu a dáte je textově ve Wordu. Můžete snáze manipulovat s typem a velikostí písma.
4) Kdybyste potřebovala černobílí tisk, musela byste si pohrát s "barevností" těch grafů na nějaké škále šedé či pracovat se vzory místo barvami.
Uvažte, úkol už nemusíte předělávat, jen kdybyste si chtěla s těmito podněty pohrát.
V odpovědi na Martin Chvál

Re: Šejnohová - dlouhodobý úkol

autor Kristýna Šejnohová -
Dobrý den,

děkuji vám za podněty, zapracovala jsem je - krom té barevnosti grafů, zde budu mít tuto poznámku na paměti do budoucna, děkuji.

Kristýna Šejnohová
V odpovědi na Kristýna Šejnohová

Re: Šejnohová - dlouhodobý úkol

autor Martin Chvál -
Ano, jasné. V případě barevnosti bych se držel genderového stereotypu, že bych dal třeba mužům modrou a ženám červenou. Ale je to otázka vkusu a třeba i záměru bourat stereotypy :-). Mně v tomto případě stereotyp pomáhá v "rychloorientaci" :-). Hlavní je držet tu barevnost v celé práci stejnou.