1) Lidská rasa
- vysvětlit, že jedna rasa není nadřazená druhé a naopak
2) Historie a geografie lidské rasy
- proč zrovna určitý typ lidí žije v tom a tom státě (kontinentu)
3) Multikulturalismus
- vysvětlení samotného pojmu
4) Vyzdvihnout lidskou solidaritu a vzájemnou pomoc
- ukázat příklady toho, jak si lidé pomáhají; zároveň ukázat i negativní příklady, aby žáci lépe pochopili, proč jsou například nenávistné projevy tak špatné
5) Postihy dle zákona
- ukázat žákům příklady rasistických a xenofobních projevů a jejich možný postih dle zákona
6) Diskuze
- zeptat se žáků, jestli se oni sami setkali s nějakým projevem lidské nesnášenlivosti, případně jim dát příklady, jak by to řešili
(Dodatečně upravil/-a: Petr Bezemek; čas vložení původního příspěvku: Neděle, 18. říjen 2020, 14.24)