Přístup prof. Hajného k matematice se mi velmi líbí. Osobně jsem měla vždy s matematikou problémy, neboť jsem měla bohužel celou škálu učitelů matematiky, kteří absolutně nedokázali nic vysvětlit. Na ZŠ a SŠ jsem matiku zvládla díky mojí doučovatelce, která neměla žádné formální matematické vzdělání, ale měla přesně tento přístup-co nejjednodušší demonstrace, hodně opakování atd. Právě tento přístup je něco, co se podle mě hodí i do ZSV - nemá cenu zavalit děti těžkými věcmi a tunou pojmů, naopak je lepší zaměřit se na klíčové věci a opakovat je. Učitel by měl žáky spíše provázet než je direktivně učit. Důraz na trpělivost se mi sice líbí také, ale záleží na časové dotaci, osobně jsem spíš nestíhala, kdybych dala žákům ještě víc prostoru tak nestihnu už vůbec nic. Osobně jsem rozhodně pro co se týče propojení předmětů, když je zrovna možnost nějak předmět propojit s něčím dalším tak by měl.