Emil

Emil

par Michaela Dvořáková,
Nombre de réponses : 23

Emil je aktivistou v oblasti lidských práv. V rámci odborů pomáhá lidem s minimální mzdou vyjednávat lepší pracovní podmínky.  

En réponse à Michaela Dvořáková

Re: Emil

par Veronika Vohlídková,
Pravděpodobně bude volit témata blízká oblasti jeho zájmu, možná bude prosazovat rozvoj empatie u žáků a bude je seznamovat s výší příjmů jednotlivých sociálních skupin.
En réponse à Michaela Dvořáková

Re: Emil

par Gabriela Libová,
V očích žáků může být pomyslným „Supermanem", který pomáhá slabším a může v žácích rozvíjet solidaritu vůči těm, co potřebují pomoci + naučit je nebýt ke svým spoluobčanům lhostejní
En réponse à Michaela Dvořáková

Re: Emil

par Jiří Landsmann,
Díky svým zájmům, může žákům danou oblast zajímavě přiblížit. Žáci by si ho také mohli vzít za vzor díky tomu, že ve volném čase pomáhá slabším a méně šťastným lidem.
En réponse à Michaela Dvořáková

Re: Emil

par Adéla Sůvová,
Pro studenty může být vzorem morálně zásadového člověka, který pomáhá lidem v nouzi. Studenti by k němu mohli vzhlížet a sami se snažit zapojit do nějaké iniciativy a následně to s učitelem probírat a sdílet své zkušenosti.
En réponse à Michaela Dvořáková

Re: Emil

par Aneta Kučáková,
Emil může žáky vést k tomu, aby se těmito důležitými tématy více zabývali a určitě jim dovede tuto problematiku dobře vysvětlit. Žáky učí tomu, aby byli solidární a nebyli lhostejní vůči ostatním lidem. Jeho zájem o toto téma však může převažovat nad ostatními také podstatnými oblastmi občanské výchovy.
En réponse à Michaela Dvořáková

Re: Emil

par Jitka Dvořáková,
Myslím si, že učitel zřejmě nemá rád násilí, vulgarismy, jakékoliv slovní a fyzické napadání. Učitel by mohl pořádat různé preventivní akce zaměřené na práva, ale i povinnosti žáků.
Tento učitel by mohl diskutoval s rodiči žáků o možnostech jejich pracovního uplatnění, mohl by jim pomáhat najít příležitostní brigády, ke zlepšení své životní situace.
En réponse à Michaela Dvořáková

Re: Emil

par Tereza Nováková,
Emil může nabídnout žákům vhled do dané oblasti a stát se pro ně pomyslným vzorem. Současně může mnohé z nich motivovat k podobnému prosociálnímu chování.
En réponse à Michaela Dvořáková

Re: Emil

par Michaela Keplová,
Rozhodně se bude snažit vždy o spravedlivý přístup, žákům se nejspíš bude snažit přiblížit i právě problematiku lidských práv s odkazem na své praktické zkušenosti.
En réponse à Michaela Dvořáková

Re: Emil

par Klára Vlková,
Emil by mohl přiblížit žákům význam a důležitost lidských práv na základě jeho vlastní praxe/konkrétních příkladů. Mohl by chtít poskytnout co nejlepší "pracovní/studijní podmínky" i dětem ve třídě.
En réponse à Michaela Dvořáková

Re: Emil

par Veronika Rašková,
Emil se určitě bude zastávat slabých a znevýhodněných, ale zároveň si myslím že se může až velmi ostře stavit k opačnému pólu lidí, k těm bohatým a mocným...zároveň ale pro své žáky může být jakýmsi symbolem člověka, který pomáhá a kterému záleží na těch, jejíž práce a činnosti jsou podhodnoceny
En réponse à Michaela Dvořáková

Re: Emil

par Václav Pražák,
Určitě může ve studentech rozvíjet jistou solidaritu. Záleží, jestli chová například skrytou zášť vůči bohatým, což by mohlo limitovat studenty z bohatých rodin, ale celkově by jeho aktivity a zkušenosti měly být solidním přínosem pro rozvoj schopností a poznání.
En réponse à Michaela Dvořáková

Re: Emil

par Miroslav Kotrs,
V hodinách OV se její aktivita v oblasti lidských práv bude jistě projevovat tím, že tato témata budou ve výuce jejím hlavním a výuku přizpůsobí i tomu, aby si je žáci osvojili a to i příklady z praxe
En réponse à Michaela Dvořáková

Re: Emil

par Tereza Špásová,
Takový učitel může žákům poskytnout kvalitní vhled do dané problematiky, může jim vyprávět příběhy z praxe a inspirovat je k pomoci slabším.
En réponse à Michaela Dvořáková

Re: Emil

par Tomáš Tvrz,
Akcentuje témata lidských práv a sociální nespravedlnosti. Možná glorifikace socialismu apod. Pravděpodobně neudrží neutrální postoj.
En réponse à Michaela Dvořáková

Re: Emil

par Martin Závodský,
Může nastat situaci, kdy se bude učitel věnovat pouze tématům, kterým se věnuje a prezentovat je jako nejlepší. Mohl by být "zasedlý" na žáky s opačným názorem.
En réponse à Michaela Dvořáková

Re: Emil

par František Záleský,
Emil bude pravděpodobně inklinovat k levicovému pohledu na svět a to se bude projevovat i v jeho výkladu k daným tématům. Je možné, že bude také hodně empatický a jakýsi "lidumil".
En réponse à Michaela Dvořáková

Re: Emil

par Martina Odstrčilová,
Jak píší ostatní, dá se předpokládat, že Emil bude dobrým, empatickým učitelem a dobrým vzorem pro žáky. Jediné riziko vidím v tom, že by mohl školu a učitelství zanedbávat kvůli svým mimoškolním aktivitám.