Emil

Emil

autor Michaela Dvořáková -
Počet odpovědí: 23

Emil je aktivistou v oblasti lidských práv. V rámci odborů pomáhá lidem s minimální mzdou vyjednávat lepší pracovní podmínky.  

V odpovědi na Michaela Dvořáková

Re: Emil

autor Gabriela Libová -
V očích žáků může být pomyslným „Supermanem", který pomáhá slabším a může v žácích rozvíjet solidaritu vůči těm, co potřebují pomoci + naučit je nebýt ke svým spoluobčanům lhostejní
V odpovědi na Michaela Dvořáková

Re: Emil

autor Jiří Landsmann -
Díky svým zájmům, může žákům danou oblast zajímavě přiblížit. Žáci by si ho také mohli vzít za vzor díky tomu, že ve volném čase pomáhá slabším a méně šťastným lidem.
V odpovědi na Michaela Dvořáková

Re: Emil

autor Adéla Sůvová -
Pro studenty může být vzorem morálně zásadového člověka, který pomáhá lidem v nouzi. Studenti by k němu mohli vzhlížet a sami se snažit zapojit do nějaké iniciativy a následně to s učitelem probírat a sdílet své zkušenosti.
V odpovědi na Michaela Dvořáková

Re: Emil

autor Aneta Kučáková -
Emil může žáky vést k tomu, aby se těmito důležitými tématy více zabývali a určitě jim dovede tuto problematiku dobře vysvětlit. Žáky učí tomu, aby byli solidární a nebyli lhostejní vůči ostatním lidem. Jeho zájem o toto téma však může převažovat nad ostatními také podstatnými oblastmi občanské výchovy.
V odpovědi na Michaela Dvořáková

Re: Emil

autor Jitka Dvořáková -
Myslím si, že učitel zřejmě nemá rád násilí, vulgarismy, jakékoliv slovní a fyzické napadání. Učitel by mohl pořádat různé preventivní akce zaměřené na práva, ale i povinnosti žáků.
Tento učitel by mohl diskutoval s rodiči žáků o možnostech jejich pracovního uplatnění, mohl by jim pomáhat najít příležitostní brigády, ke zlepšení své životní situace.
V odpovědi na Michaela Dvořáková

Re: Emil

autor Michaela Keplová -
Rozhodně se bude snažit vždy o spravedlivý přístup, žákům se nejspíš bude snažit přiblížit i právě problematiku lidských práv s odkazem na své praktické zkušenosti.
V odpovědi na Michaela Dvořáková

Re: Emil

autor Klára Vlková -
Emil by mohl přiblížit žákům význam a důležitost lidských práv na základě jeho vlastní praxe/konkrétních příkladů. Mohl by chtít poskytnout co nejlepší "pracovní/studijní podmínky" i dětem ve třídě.
V odpovědi na Michaela Dvořáková

Re: Emil

autor Veronika Rašková -
Emil se určitě bude zastávat slabých a znevýhodněných, ale zároveň si myslím že se může až velmi ostře stavit k opačnému pólu lidí, k těm bohatým a mocným...zároveň ale pro své žáky může být jakýmsi symbolem člověka, který pomáhá a kterému záleží na těch, jejíž práce a činnosti jsou podhodnoceny
V odpovědi na Michaela Dvořáková

Re: Emil

autor Václav Pražák -
Určitě může ve studentech rozvíjet jistou solidaritu. Záleží, jestli chová například skrytou zášť vůči bohatým, což by mohlo limitovat studenty z bohatých rodin, ale celkově by jeho aktivity a zkušenosti měly být solidním přínosem pro rozvoj schopností a poznání.
V odpovědi na Michaela Dvořáková

Re: Emil

autor Miroslav Kotrs -
V hodinách OV se její aktivita v oblasti lidských práv bude jistě projevovat tím, že tato témata budou ve výuce jejím hlavním a výuku přizpůsobí i tomu, aby si je žáci osvojili a to i příklady z praxe
V odpovědi na Michaela Dvořáková

Re: Emil

autor František Záleský -
Emil bude pravděpodobně inklinovat k levicovému pohledu na svět a to se bude projevovat i v jeho výkladu k daným tématům. Je možné, že bude také hodně empatický a jakýsi "lidumil".
V odpovědi na Michaela Dvořáková

Re: Emil

autor Martina Odstrčilová -
Jak píší ostatní, dá se předpokládat, že Emil bude dobrým, empatickým učitelem a dobrým vzorem pro žáky. Jediné riziko vidím v tom, že by mohl školu a učitelství zanedbávat kvůli svým mimoškolním aktivitám.