Kooperativní učení ve výuce: teorie-výzkum-realita

Kooperativní učení ve výuce: teorie-výzkum-realita

von Jana Férová -
Number of replies: 1

Jako článek ke splnění zkoušky jsem si vybrala článek z odborného časopisu Pedagogika. Článek zkoumá prvky kooperativního učení a v jaké míře je kooperativní učení využíváno na školách. Ve výzkumu bylo zjištěno, že kooperativní učení je využíváno na základních a středních školách asi na 20%. Dále bylo zjištěno, že výzkumů na toto téma je málo a je potřeba dále zkoumat, tak jako podporovat větší použití kooperativního učení ve školách. K tomu je potřeba zjistit podmínky, za kterých bude možno uplatnit co největší potenciál kooperativního učení. Souhlasím s tím, že kooperativní učení je ve školách využíváno málo a často nesprávným způsobem. Je potřeba, aby se dostalo učitelům odborného výcviku, ať už na dlouhodobějších kurzech nebo přítomností odborníka, který bude schopen učiteli výuku ukázat a poradit mu, jak na to. 

In reply to Jana Férová

Re: Kooperativní učení ve výuce: teorie-výzkum-realita

von Kateřina Machovcová -

Prosím vložte konkrétní název článku a autory, nebo přímo link, abych se na to mohla podívat. Díky, Katka

(Dobrý den,

Link na článek je v písemném podkladu ke zkoušce, který jsem dnes také vložila do moodlu. 

Přeji krásné sváteční odpoledne

Jana Férová

(Dodatečně upravil/-a: Jana Férová; čas vložení původního příspěvku: Pátek, 8. květen 2020, 13.09)

Pro jistotu ještě přidávám link https://ojs.cuni.cz/pedagogika/issue/view/91