Práce s textem - karanténa 5.

Práce s textem - karanténa 5.

by Kateřina Benedová -
Number of replies: 1

- číslo v roli počtu, uvažování, přiřazování

S dětmi si v kroužku přečteme básničku.

- Na magnetickou tabuli připevním obrázky zvířátek, která jsou v básničce. Při druhém čtení budeme s dětmi určovat, který zvuk patří k jakému zvířátku. Zvířátko si nejprve vytleskáme a určíme počet slabik a některé z dětí půjde počet slabik vyznačit magnety vedle obrázku zvířat.

Po odříkání celé básně si porovnáme, která zvířátka mají stejný počet slabik.

 

 

In reply to Kateřina Benedová

Re: Práce s textem - karanténa 5.

by Michaela Kaslová -

čekala bych větší práci s modelem čísla, zde jste více v oblasti čtenářské pregramotnosti.