Úkol č. 2

Úkol č. 2

par Tereza Zinkeová,
Nombre de réponses : 1

KARANTÉNA - ÚKOL 2

  1. Papír, dekompozice a číslo v roli počtu
  2. Provázek, poměřování a celek a části
  3. Korálky, konfigurace a komparace
  4. Nákladní auto, zaplňování prostoru a trasa, směr
  5. Kostky, kompozice a možnosti

 

  1. Roztrhni papír na 4 části, části zamíchej a zkus znovu složit. Na natrhané čtyři části nakresli 4 různé květiny
  2. Vezmi si s kamarády klubíčka provázků, lehni si na záda, kamarádi provázek natáhnou a kuličkou z modelíny označí tvoji délku (od paty až po hlavu).  Označenou část provázku ustřihni. Společně s kamarády pak můžete dát provázky k sobě a poměřovat, kdo je větší.
  3. Vytvoř z korálků náramek, tak aby se barvy pravidelně opakovali. Seřaď korálky od nejmenšího po největší, porovnej svůj a kamarádův náramek – který je delší?
  4. Vezmi si nákladní auto, polovinu auta nalož kostkami, z provázku vytvoř dlouhou a krátkou cestu. Máš za úkol dovést autem po dlouhé cestě k podložce kostky a tam je vyložit. Vrať se zpátky po krátké cestě.
  5. Postav z kostek stavbu z kostek dle předlohy, nakresli si podobnou předlohu a zkus podle toho postavit další stavbu

 

 

 

 

Tereza Zinkeová

 

En réponse à Tereza Zinkeová

Re: Úkol č. 2

par Michaela Kaslová,

Ad 1)necítím příliš velkou smysluplnost následnosti obou akcí.

Ad 2) Nejsem si jista, že jazyk je srozumitelný dětem a že by zdůraznil klíčová slova.

Ad 3) Rytmizace nejsou KONFIGURACE (pozor na shodu podnětu s přísudkem).

Ad 4) KOrba auta je pravidelná ve tvaru kvádru? Dítě neumí ještě zpracovávat polovinu za 20, pokud to bude dělat, kde je práce se zaplňováním prostoru jako cesta k míře?  Kde je práce se směry? Jak směr pojmete poznám z klíčových slov.

Ad 5) Není zde dopracována práce s možností, jistě si pamatujete z přednášek, že u strukturovaných celků je obtížné je porovnávat mezi sebou v představě, nebo jeden je vnímaný a druhý v představě.