V popisu 1 musíte tedy zdůraznit, že dělíte čtvercový papír, jinak 4 čtverce z obdélníkového nedostanete. NA okraj: jistě víte, že čtverec má ještě dvě další osy, které čtverec na čtverce rozhodně nedělí (uhlopříčky).
Ad 2) A co stejně dlouhé? To je t pohledu cesty k míře k z pohledu rozvoje prelogického myšlení významné.
Ad 3) Doporučuji dodat kontrolu hmatem s vyblokováním zraku.
ad 4) myslíte korbu; chybí mi dotazy, aby se zaplnění prostoru zvědomilo. Např. veze mi písek na stavbu: Přivezl jsi mi plnou korbu?
ad 5) U vstupních podmínek není nic o charakteru kostek včetně jejich velikost. Dalo by se porovnávat, zda jsou všude tři, i když nejsou stejně velké, nejsou stejně barevné a pod. Nebo naopak budeme mít stejně velké kostky a sledujeme, že jsou věže stejně vysoké bez ohledu na materiál kostek a jejich barevnou kompozici.