Básnička

Básnička

by Aneta Chalupová -
Number of replies: 1

V komunikačním kroužku bych děti seznámila s básničkou, řekneme si, jaká zvířátka se v básničce asi budou vyskytovat. Doprostřed bych dala všechna zvířátka na obrázku, která se v básničce vyskytují. Každé dítě by si vybralo jedno zvířátko a řeklo by, jaké vydává zvuky. Všichni v kroužku by tak představili své zvíře, které si vybrali i rovnou se zvukem, začneme pracovat s rytmem. Doprostřed dáme všechny obrázky.

 

Rytmus:

 

Děti si vyberou 2 zvířátka z obrázků

Jedno dítě si vybere koně, bude řehtat iháááá

Druhé dítě si vybere krávu, bude dělat búúú

Poté se to zopakuje v kroužku podle tohoto rytmu

 

Může se pracovat s obměnami, můžeme přidat více zvířat 

Např:

3 děti si vyberou 3 zvířátka 

Jedno dítě si vybere žábu, takže bude říkat kva kva

Druhé dítě si vybere medvěda a bude bručet, brum brum

Třetí dítě si vybere prase a bude chrochtat chro chro

A zase další dítě bude muset navázat na rytmus a takhle si to vyzkouší všechny děti

 

In reply to Aneta Chalupová

Re: Básnička

by Michaela Kaslová -

Pěkné.

Pozor na rozlišování otázek: JAKÝ? (chcete charakteristiku objektu; ptáte se na vlastnosti a to zde jistě ne) a KTERÝ? (chcete identifikaci objektu)