Aktivity

Re: Aktivity

autor Michaela Kaslová -
Počet odpovědí: 0

Ad 1) OK

Ad 2) Vy to stavíte na porovnání podílem, na což dítě není zralé. Dítě v této fázi rovje může chápat, např., že po svázání několika provázků dostane stejně dlouhý provázek, jako je ton, co je "celý". následně zjistit, kolik provázků je svázáno (my můžeme zdůraznit, že svazované provázky jsou stejně dlouhé - tedy počet jednotkových provázků vyjadřuje délku celého provázku jako násobek jednotkového provázku, což je sice správně, ale to už jsme v teorii míry, to dítě chápe po 7 roce věku, i když se to může někomu jevit jako snadné a hlavou kývající dítě budí dojem, že to chápe; ověřením se dá snadno zjistit, že ne).

Shrnutí: aktivita ano +,-, ale tolik bych od ní neočekávala, hlavně tam necpat to podílové porovnání.

 

ad 3) Opět, jako u předchůdkyň, zde nejde o konfigurace. rytmizace jsou něco jiného. Z pohledu rytmizací vhodné, z pohledu konfigurací jste mimo.

ad 4) To jsem u předchůdkyň ještě nekomentovala, ale postrádám tam cílenou práci se směrem v oblasti jazykové. Zaplňování prostoru chybí. Akcent na rychlost poněkud zastírá vědomé zpracování směrů, jde se intuitivně nebo se o směrech nemusí myslet?

 

Ad 5) ano, jde o kompozici s podmínkou.