Rozdíly

Rozdíly

autor Markéta Pourová -
Počet odpovědí: 0

Já nevím, jestli jsem založila to vlákno správně, ten moodle je občas fakt záhada :D Kdyby to takhle bylo nepřehledné, nějak to upravím (jestli to půjde, že :D ).

Jako zásadní rozdíl bych viděla ten, že hodina má kratší trvání, není tam tedy tolik prostoru na všechny aspekty hodiny, nebo jsou jen kratší. V pořadu jsou jen tři děti, což vlastně odpovídá délce aktivit - stihne se jich více než by bylo v běžné hodině a stihnou se vystřídat všechny děti.

Děti u televizních obrazovek nemají přesnou zpětnou vazbu od učitelky, a také třeba počítají i jiné příklady než děti v TV. Možná je to ale donutí více se zamyslet nad svou prací a snažit se ověřit si to sám.

Pro učitele je hodina v TV asi lehčí v tom, že mají málo dětí, nemají problém s kázní a hlukem, děti jsou aktivní, snaží se také možná i více díky tomu, že jsou v televizi. Těžší zase v tom, že musí při výuce neustále myslet na to, co dělají děti TV obrazovek a přizpůsobovat úkoly i jim, mluvit i na ně a promýšlet předem aktivity tak, aby byly smysluplné i pro děti u TV.