Dobrý den,
zde odesílám reflexi na distanční výuku.
Křížková Věra
Dobrý den,
zde odesílám reflexi na distanční výuku.
Křížková Věra
Reflexi máš opravdu hezky strukturovanou.
S tvými výroky souhlasím. Jsem ráda, že ve své reflexi zmiňuješ důležitost toho, že pan učitel použil v nahrávce jména žáků. Žáci tak vědí, že je nahrávka určená přímo pro ně a také, že se toto distanční vyučování týká celé třídy.
U druhého bodu bych ti jen vytkla, že se nejedná o metodu čtyřlístku, ale pětilístku. Jinak se mi opravdu líbí slova, která si doplnila.
Ve třetím bodě musím se vším souhlasit. Jen si nejsem jistá, jestli si přímo zmínila, zda se jedná o vnitřní či vnější motivaci.
Výukové cíle máš popsány heslovitě, ale zde bys je měla formulovat např.: Žák pomocí slabikování přečte celou větu.
S posledními dvěma body naprosto souhlasím.
Klára
Milá Věrko,
děkuji za Váš příspěvek a komentář Kláry, který obsahuje nosné postřehy. Moje zpětná vazba je přímo v souboru, který jsem nahrála do fóra - v některých ohledech rozvíjí vaše dobré postřehy, v některý zase Klářiny postřehy.
Mějte se hezky!
Petra Horská