Kognitivní cíl: Grafický design

Kognitivní cíl: Grafický design

par Pavla Gajdošíková,
Nombre de réponses : 2

Kognitivní cíl semináře Grafický design jsme přepracovala dle připomínek kolegů:

Student/ka během praktických grafických cvičení vypracuje etudy, kde si vyzkouší principy užití vizuálních prostředků v rámci tvořivého procesu. Následně student/ka samostatně vypracuje studie cyklu autorského plakátu, při kterém bude  interpretovat aspekty vlastního tvůrčího procesu. Výstupem bude autorská tvorba (1 cyklus plakátů) a reflexe procesu autorské tvorby v rozsahu 2 normostrany.

Kritéria hodnocení:

-       Úroveň porozumění a pochopení zadaného tématu, schopnost vypracování etud (tacitní znalost)

-       Schopnost vizuálního a psaného vyjádření

-       Schopnost interpretace (sebereflexe)

-       Odevzdání práce v termínu, účast na seminářích

En réponse à Pavla Gajdošíková

Re: Kognitivní cíl: Grafický design

par Lucie Paulovčáková,

Pavla svými kritérii respektuje stanovený cíl. Otazníkem pro mě je poslední kritérium v rámci kognitivních cílů. Jinak toto poslední kritérium je pro studenty z hlediska organizace nezbytné.

En réponse à Pavla Gajdošíková

Re: Kognitivní cíl: Grafický design

par Lenka Pavlasová,

Pavlo, myslím, že je cíl naprosto jasně a srozumitelně formulován včetně kritérií jeho plnění. Pro mě jako učitele biologie je velmi zajímavé a inspirativní, že i samotný proces (tvorba) a jeho reflexe může být cílem výuky. Domnívám se, že i v biologii bychom s takovými cíli mohli pracovat více než dosud.

Lenka