analýza rozhovoru s žákem 1. třídy, který se naučil sám číst ve věku 4,5 roku
V odpovědi na Lenka Zemanová
Re: Rozvíjení počáteční čtenářské gramotnosti časných čtenářů
autor Lucie Baloušová -
Lenko, Tvůj výzkum je velmi zajímavý. Těším se na další výsledky! Líbí se mi otázka č. 4. Myslím si, že ta je hodně důležitá. Docela by mě zajímalo, do jaké míry se časné čtení odráží v ostatních předmětech (mimo ČJ) a zda tyto děti nemají obtíže například v psaní. Jinými slovy - dokážou přečíst Karla Maye už v mateřské škole, ale v první třídě mají třeba problém s psaním.
V odpovědi na Lenka Zemanová
Re: Rozvíjení počáteční čtenářské gramotnosti časných čtenářů
autor Eva Koželuhová -
Lenko,
téma je mi sice velmi blízké, ale doufám, že pochopení Tvých záměrů pramení spíš z toho, že je vše jasně a srozumitelně popsáno. Navržený postup odpovídá stanovým cílům, výzkumné otázky dobře formulované.