Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?

Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?

par Daniela Swart,
Nombre de réponses : 4

Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?

En réponse à Daniela Swart

Re: Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?

par Eva Koželuhová,

Zdravím, je myšleno, jak s ním pak nadále pracují, zda je pro ně přínosné? Pokud ano, nahradila bych sloveso "vnímají", které nevyjadřuje, že pátráme po praktické odezvě na inspekční hodnocení. 

En réponse à Eva Koželuhová

Re: Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?

par Daniela Swart,

Díky všem za komentáře. Ano ve výsledku jde o i to, jak ředitel s inpekčním hodnocením naloží, nicméně není to přímočarý proces a to vnímání je důležité. Možná bych tedy VO přeformulovala trochu krkolomně na " Do jaké míry získávají ředitelé českých základních škol vhled do kvality fungování školy na základě hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?"

En réponse à Daniela Swart

Re: Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?

par Magdalena Richterová,

Dobrý den, Danielo,

připojuji se ke kolegyni, formulace - vnímají - mi připadá nejasná. Vnímají pozitivně, negativně, ale o to vám asi nejde. Abych se přiznala, nenapadá mě jiná možnost, kterou bych vám nabídla :). Jak následně pracují....

En réponse à Daniela Swart

Re: Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?

par Blanka Zemanová,

Pěkný den, Danielo,

otázka vedoucí k hodnocení ČŠI s ohledem na model kvalitní školy (jeho oblasti a kritéria) mi přijde důležitá a zajímavá.

Z otázky mi není přesně jasné, co má být cílem zjištění. Souhlasím s Evou a její zpětnou vazbou na použité sloveso "vnímají". Je cílem zjistit, jestli považují hodnocení ČŠI za podstatné pro kvalitní rozvoj školy? Jak je hodnocení ČŠI využitelé pro strategické plánování? apod. Z otázky mi nevyplývá, k čemu má výstup směřovat..

Osobně by mě zajímala kvalita hodnocení a jeho praktická využitelnost pro rozvoj školy v oblastech daných modelem kvalitní školy. I jaké používá ČŠI nástroje k vytvoření takových hodnocení.