Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?

Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?

von Daniela Swart -
Number of replies: 4

Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?

In reply to Daniela Swart

Re: Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?

von Eva Koželuhová -

Zdravím, je myšleno, jak s ním pak nadále pracují, zda je pro ně přínosné? Pokud ano, nahradila bych sloveso "vnímají", které nevyjadřuje, že pátráme po praktické odezvě na inspekční hodnocení. 

In reply to Eva Koželuhová

Re: Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?

von Daniela Swart -

Díky všem za komentáře. Ano ve výsledku jde o i to, jak ředitel s inpekčním hodnocením naloží, nicméně není to přímočarý proces a to vnímání je důležité. Možná bych tedy VO přeformulovala trochu krkolomně na " Do jaké míry získávají ředitelé českých základních škol vhled do kvality fungování školy na základě hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?"

In reply to Daniela Swart

Re: Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?

von Magdalena Richterová -

Dobrý den, Danielo,

připojuji se ke kolegyni, formulace - vnímají - mi připadá nejasná. Vnímají pozitivně, negativně, ale o to vám asi nejde. Abych se přiznala, nenapadá mě jiná možnost, kterou bych vám nabídla :). Jak následně pracují....

In reply to Daniela Swart

Re: Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?

von Blanka Zemanová -

Pěkný den, Danielo,

otázka vedoucí k hodnocení ČŠI s ohledem na model kvalitní školy (jeho oblasti a kritéria) mi přijde důležitá a zajímavá.

Z otázky mi není přesně jasné, co má být cílem zjištění. Souhlasím s Evou a její zpětnou vazbou na použité sloveso "vnímají". Je cílem zjistit, jestli považují hodnocení ČŠI za podstatné pro kvalitní rozvoj školy? Jak je hodnocení ČŠI využitelé pro strategické plánování? apod. Z otázky mi nevyplývá, k čemu má výstup směřovat..

Osobně by mě zajímala kvalita hodnocení a jeho praktická využitelnost pro rozvoj školy v oblastech daných modelem kvalitní školy. I jaké používá ČŠI nástroje k vytvoření takových hodnocení.