Článek je zaměřený na zkoumání vztahu a vlivu využívání ICT na výkon žáků základních škol. Mají pozitivní nebo negativní výsledek?
The Relationship Between Students’ ICT Use and Their School Performance: Evidence from PISA 2015 in the Czech Republic
autor Tereza Tatíčková -
Počet odpovědí: 2
V odpovědi na Tereza Tatíčková
Re: The Relationship Between Students’ ICT Use and Their School Performance: Evidence from PISA 2015 in the Czech Republic
autor Eva Jarošová -
Milá Terez,
Zaujal mě diferencovaný dopad využívání ICT: Studie ukázala, že přiměřené používání ICT k výukovým účelům, zejména doma, může pozitivně ovlivnit školní výkon. Naopak nadměrné využívání ICT k neškolním účelům, jako je hraní her nebo trávení času na sociálních sítích, může mít negativní dopad na výsledky žáků. Protože mnoho žáků tráví hodně času hraním různých her a na sociálních sítích.
Zaujal mě diferencovaný dopad využívání ICT: Studie ukázala, že přiměřené používání ICT k výukovým účelům, zejména doma, může pozitivně ovlivnit školní výkon. Naopak nadměrné využívání ICT k neškolním účelům, jako je hraní her nebo trávení času na sociálních sítích, může mít negativní dopad na výsledky žáků. Protože mnoho žáků tráví hodně času hraním různých her a na sociálních sítích.
V odpovědi na Tereza Tatíčková
Re: The Relationship Between Students’ ICT Use and Their School Performance: Evidence from PISA 2015 in the Czech Republic
autor Jana Stará -