Kvalita výuky v českých základních školách z pohledu žáků

Kvalita výuky v českých základních školách z pohledu žáků

par Markéta Štěpánková,
Nombre de réponses : 2
En réponse à Markéta Štěpánková

Re: Kvalita výuky v českých základních školách z pohledu žáků

par Andrea Galiová,
Milá Markéto, dovoluji si zhodnotit Tvou rešerši článku.

Vybraný článek je odbornou studií publikovanou Národním institutem SYRI. Text odpovídá charakteru odborného výzkumného článku s jasně vymezeným cílem.
Vybraný článek také není starší než 10 let.
Rešerše je zpracovaná ve stanoveném rozsahu.
Všechny části reserše odpovídají na všechny zadané otázky a obsahují informace o cíli výzkumu, výzkumných otázkách, použitých metodách, respondentech a o hlavních zjištěních.
Text obsahuje správně uvedený bibliografický odkaz na článek (citace zdroje).
Je napsán jasně, věcně a srozumitelně. Vysvětlení hlavních zjištění je přehledné a přizpůsobené i mně jako čtenáři, který není odborníkem na výzkum.
Tvoje rešerše pokrývá všechny důležité části výzkumu a přináší užitečné závěry. Téma mě zaujalo, zejména závěr, že ještě stále jsou učitelé, kteří vedou žáky více k memorování učiva místo aktivního se zapojení do procesu učení.
Andrea