3 reklamy

3 reklamy

par Yana Petrash,
Nombre de réponses : 0

Kofola: “Když ji miluješ, není co řešit.”

Frazeologismus: “Není co řešit.”

 Tato fráze naznačuje, že není potřeba o něčem dále diskutovat nebo pochybovat, protože rozhodnutí je jasné.

 Slogan naznačuje, že pokud máte rádi Kofolu, není třeba váhat nebo zvažovat jiné možnosti; volba je zřejmá. 


Vodafone: “Kdo si nevolá, je houby rodina.”

Frazeologismus: “Je to na houby.”

Fráze “je to na houby” znamená, že něco je k ničemu nebo bezcenné.

 Slogan hraje se slovem “houby” (houby jako houby v lese) a naznačuje, že rodina, která spolu nekomunikuje (nevolá si), není skutečnou rodinou.


Albert: „Stojí to za to!“

Frazeologismus: „Stojí to za to.“

Něco má hodnotu nebo se vyplatí.

Podporuje zákazníky v tom, aby nakupovali v Albertu, protože to stojí za to.