Kofola: “Když ji miluješ, není co řešit.”
• Frazeologismus: “Není co řešit.”
Tato fráze naznačuje, že není potřeba o něčem dále diskutovat nebo pochybovat, protože rozhodnutí je jasné.
Slogan naznačuje, že pokud máte rádi Kofolu, není třeba váhat nebo zvažovat jiné možnosti; volba je zřejmá.
Vodafone: “Kdo si nevolá, je houby rodina.”
• Frazeologismus: “Je to na houby.”
Fráze “je to na houby” znamená, že něco je k ničemu nebo bezcenné.
Slogan hraje se slovem “houby” (houby jako houby v lese) a naznačuje, že rodina, která spolu nekomunikuje (nevolá si), není skutečnou rodinou.
Albert: „Stojí to za to!“
• Frazeologismus: „Stojí to za to.“
Něco má hodnotu nebo se vyplatí.
Podporuje zákazníky v tom, aby nakupovali v Albertu, protože to stojí za to.