Rešerše článku: Jaké jsou role učitele v e-learningu?
Milá Hano,
tvá rešerše je velmi přehledná a dobře strukturovaná. Skvěle jsi vystihla hlavní otázky i cíl výzkumu. Bylo jasné, co se autor snažil zjistit a jak k tomu přistupoval. Tvůj popis je stručný, ale výstižný – čtenář rychle pochopí, na co se studie zaměřovala. Oceňuji, že jsi jasně vystihla metody i hlavní nálezy. Obzvlášť povedená je část o nových rolích učitele v e-learningu, která ukazuje tvé porozumění tématu. Celkově skvělá práce.
Radka
tvá rešerše je velmi přehledná a dobře strukturovaná. Skvěle jsi vystihla hlavní otázky i cíl výzkumu. Bylo jasné, co se autor snažil zjistit a jak k tomu přistupoval. Tvůj popis je stručný, ale výstižný – čtenář rychle pochopí, na co se studie zaměřovala. Oceňuji, že jsi jasně vystihla metody i hlavní nálezy. Obzvlášť povedená je část o nových rolích učitele v e-learningu, která ukazuje tvé porozumění tématu. Celkově skvělá práce.
Radka
Milá Hanko,
článek, který jsi vybrala, je opravdu velmi zajímavý a aktuální. Tvé zpracování rešerše je přehledné a strukturované, což mi pomohlo snadno se orientovat v hlavních myšlenkách studie. Výborně jsi definovala výzkumné otázky a tím jasně vytyčila směr, kterým autor článku postupoval při analýze rolí učitele v e-learningu.
Oceňuji, že jsi přehledně shrnula hlavní nálezy, které ukazují na to, jak se role učitele v online výuce mění a rozšiřují. Líbí se mi, že jsi správně zdůraznila různé aspekty těchto rolí "pedagogické, sociální, technické a organizační" a jak na sebe učitel musí brát více rolí najednou, což vede k větší psychické zátěži.
Tvé shrnutí je srozumitelné a poskytuje jasný přehled o tom, jak se učitelé v e-learningovém prostředí mění a jaké nové výzvy před ně výuka tohoto typu klade. Tato rešerše mě určitě povzbuzuje k dalšímu prozkoumání článku, abych získala hlubší pohled na tuto problematiku.
článek, který jsi vybrala, je opravdu velmi zajímavý a aktuální. Tvé zpracování rešerše je přehledné a strukturované, což mi pomohlo snadno se orientovat v hlavních myšlenkách studie. Výborně jsi definovala výzkumné otázky a tím jasně vytyčila směr, kterým autor článku postupoval při analýze rolí učitele v e-learningu.
Oceňuji, že jsi přehledně shrnula hlavní nálezy, které ukazují na to, jak se role učitele v online výuce mění a rozšiřují. Líbí se mi, že jsi správně zdůraznila různé aspekty těchto rolí "pedagogické, sociální, technické a organizační" a jak na sebe učitel musí brát více rolí najednou, což vede k větší psychické zátěži.
Tvé shrnutí je srozumitelné a poskytuje jasný přehled o tom, jak se učitelé v e-learningovém prostředí mění a jaké nové výzvy před ně výuka tohoto typu klade. Tato rešerše mě určitě povzbuzuje k dalšímu prozkoumání článku, abych získala hlubší pohled na tuto problematiku.
Milá kolegyně,
oceňuji výběr tématu, které je v dnešní době velmi aktuální. Kritéria pro plnění úkolu jsi také splnila a citovala správně podle normy APA, zároveň jsi velmi výstižně čtenáře seznámila s obsahem dané studie.
Moc děkuji za tvou práci
Anička
oceňuji výběr tématu, které je v dnešní době velmi aktuální. Kritéria pro plnění úkolu jsi také splnila a citovala správně podle normy APA, zároveň jsi velmi výstižně čtenáře seznámila s obsahem dané studie.
Moc děkuji za tvou práci
Anička
Milá Hanko,
článek, který sis vybrala vnímám jako velmi přínosný a aktuální. Na tvé rešerši oceňuji její přehledné zpracování a strukturování. Skvěle jsi vymezila výzkumné otázky.
Také velmi oceňuji, jak přehledně jsi shrnula hlavní zjištění.
článek, který sis vybrala vnímám jako velmi přínosný a aktuální. Na tvé rešerši oceňuji její přehledné zpracování a strukturování. Skvěle jsi vymezila výzkumné otázky.
Také velmi oceňuji, jak přehledně jsi shrnula hlavní zjištění.
'Jednalo se o metastudii, ne studii referujécí o empirickém výzkumu. Z tohoto důvodu nešlo jednoduše odpovědět na zadané otázky. Metodou nebyly rozhovory atd,. nejednalo se o empirický výzkum! Nicméně nestrhábvám bod z důvodu, že zadání neobsahovalo explicitní požadavek pracovat s článkem referujícím o VLASTNÍM empirickém výzkumu autora/autorů.