Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Expand all
Collapse all
Open course index
Didaktika francouzštiny I (inovace)
Seminář 4
Styly učení
Styly učení
Completion requirements
Mark as done
Download folder
kolbovy_ucebni_styly.png
Style d´apprentissage (Test) 1.pdf
Style d´apprentissage (Test) 2.pdf
◄ Strategie učení
Jump to...
Jump to...
Oznámení
Oznámení
Úvod
Styles d´enseignement - lecture, activité
Contrat didactique - article déclencheur
Role učitele - dotazník
Odpovědnost učitele - dotazník
Evaluační dotazník (Seminář 1)
Evaluační dotazník (Seminář 2)
Deskriptory pro cizí jazyk studenta učitelství FF UK
Obecné kompetence učitele
Kompetenční model učitelských dovedností (Doubková, Tomek)
Skupinová práce (klasická, expertní skupiny)
Evaluační dotazník (Kompetence učitele, observace)
La gestion mentale (inspirace)
Žákovské proměnné - společná práce
Strategie učení
Evaluační dotazník (Žákovské proměnné)
Motivace - prezentace
Le francais, votre atout
Evaluační dotazník (Motivace)
Další aktéři výuky (Rodiče, stát, vzdělávací instituce)
Pourquoi choisir le francais? (prezentace od IFP)
Evaluační dotazník (Další aktéři výuky)
RVP G
Panorama des méthodologies (cours de Philippe Blanchet)
Komunikativní a akční přístup
Théories d´apprentissage
E-U-R
Vývoj metodologií výuky cizích jazyků
Acquisition et apprentissage
Cíle výuky francouzštiny - prezentace
Cíle podle RVP G a SERR (myšlenková mapa)
Klíčové kompetence - Modelová hodina (Etika a informace)
Vzdělávání je .... (Výukový list Cyril Mooney)
Klíčové kompetence - příručka
Evaluační dotazník (práce s cíly)
Evaluační dotazník (formulace cílů, metoda a metodologie)
Analýza učebnice FLE
Evaluační dotazník (Analýza učebnice FLE)
Evaluační dotazník (Žákovské proměnné) ►