Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Obecná didaktika
2. Teoretické základy vyučování a učení
Informačně procesní a kognitivní teorie učení - podklad přednášky
Informačně procesní a kognitivní teorie učení - podklad přednášky
Požadavky na absolvování
Stáhnout složku
Informačně procesní a kognitivní teorie učení didaktika.pptx
◄ Teoretické základy vyučování a učení
Přejít na...
Přejít na...
Oznámení
Studijní literatura
Podmínky ke splnění zkoušky
1. Myšlenková nebo pojmová mapa - termín odevzdání xx
2. Analýza záznamu výuky - virtuální hospitace, termín odevzdání xx
3. Reflexe odborného článku termín odevzdání xx
Obecná didaktika - úvodní text
Podklad přednášky Jak se lidé učí
Teoretické základy vyučování a učení
Učení - podklad přednášky
Text pro zájemce - Je konektivismus novou teorií učení pro XXI. století (B. Brdička)?
Efektivní výukové strategie-podklad přednášky
Myslenkova-schemata- podklad-prednasky
Text pro zájemce - Zjevné učení podle profesora Hattie (B. Brdička)
Pojmové mapy ve výuce (příklad využití ve fyzice)
Behaviorálně orientované modely výuky
Vyklad - podklad prednasky
Kognitivně-konstruktivisticky orientované modely výuky - podklad přednášky
Induktivně budovaný význam nového učiva (malířství, ukázková lekce z přednášky)
How to Teach an inductive learning lesson (příklad biologie)
Sociální přístupy ve výuce, kooperativní výuka (přednáška)
Výukové strategie z hlediska propojení účastníků
Podklad přednášky: Cíle
Výukové cíle -text
Text pro zájemce - Proč a k čemu taxonomie vzdělávacích cílů? (J. Vávra)
Hodnoceni, podklad přednášky
Hodnocení žáků základní školy (Shánilová)
Starý, K.: Problematika hodnocení ve škole (RVP)
Sumativní a formativní hodnocení (K. Starý)
ČŠI - využití výsledků mezinárodních výzkumných šetření PISA, TIMSS a PIRLS
Hodnocení v CLIL
Janíková, Vlčková (2009): Výzkum výuky -monografie
Vyučování jako rozhodování; plánování a realizace výuky - podklad přednášky
Plán vyučovací hodiny - návrh šablony pripravy na hodinu
Učitel, typologie - podklad přednášky
Kurikulum, učebnice - podklad přednášky
Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu (Knecht, Janík, 2008)
Školská legislativa v praxi (P. Mácha)
Legislativa ve školství - přednáška Mgr. Vatalová (MŠMT)
Kapitoly o řízení výchovy a vzdělávání pro vychovatele_op2015
Zajišťování prostředí pro učení - podklad přednášky
Žák jako subjekt edukace
Společné vzdělávání - priorita MŠMT
Vzdělávání nadaných žáků (VÚP, 2010)
Vyhledáváme rozumově nadané žáky (VÚP, 2010)
Individualizace - Diferenciace - Personalizace
Učení - podklad přednášky ►