Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
Otevřít indexu kurzu
Titulní stránka
Kurzy
Filozofická fakulta
Ústav jazyků a komunikace neslyšících
Čeština v komunikaci neslyšících
Čeština pro neslyšící jako cizí jazyk I (2019/2020)
11. hodina: 7. ledna 2020
Metody výuky cizích jazyků II (od Adély)
Metody výuky cizích jazyků II (od Adély)
Požadavky na absolvování
Označit jako hotovo
Stáhnout složku
metody2.rar
◄ Metody výuky cizích jazyků I (ad Adély)
Přejít na...
Přejít na...
Oznámení
Sylabus
sign language acquisition - studies searches
Pejsek a kočička a český znakový jazyk_draft (nikdy nedokončený)
Řeč orientovaná na neslyšící dítě
Dětská řeč - výskyt klasifikátorů českého znakového jazyka v projevu neslyšícího dítěte
BP: Osvojování znakového jazyka neslyšícími dětmi
ÚLOHA ZNAKOVÉHO JAZYKA V ROZVOJI NESLYŠÍCÍHO DÍTĚTE
Osvojování češtiny a znakového jazyka: srovnání
Zrušení NÚV, resp. jeho sloučení s NIDV
HUDÁKOVÁ, A. Potřebujeme CEFR pro český znakový jazyk? Gong, 44, 2016, č. 10–12, s. 6. ISSN 0323-0732.
HUDÁKOVÁ, A. Veřejná ochránkyně práv a vzdělávání neslyšících. Gong, 44, 2016, č. 7–9, s. 11. ISSN 0323-0732.
HUDÁKOVÁ, A. Jazyk: Nástroj k uchopení světa a sociální lepidlo. Gong, 44, 2016, č. 1–3, s. 11. ISSN 0323-0732.
HUDÁKOVÁ, A. Vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem. Gong, 44, 2016, č. 1–3, s. 24. ISSN 0323-0732.
HUDÁKOVÁ, A. Proč neslyšící neumí česky? Gong, 43, 2015, č. 4–6, s. 16. ISSN 0323-0732. (našla jsem pouze rukopis)
HUDÁKOVÁ, A. Vzdělávání & komunikace. Gong, 43, 2015, č. 1–3, s. 21. ISSN 0323-0732. [psáno za Expertní komisi pro otázky vzdělávání při ASNEP]
HUDÁKOVÁ, A., Nováková, R. Společný evropský referenční rámec pro jazyky a český znakový jazyk. Studie z aplikované lingvistiky, 7, 2016, č. 2, s. 115–125. ISSN 1804-3240.
Zpráva VOP o šetření ve věci překážek znesnadňujících žákům se sluchovým postižením přístup ke vzdělání a jeho poskytování (listopad 2015)
B. Štindlová: Čeština jako cílový jazyk
prezentace: Jazyky ve vzdělávání neslyšících (pochopit)
Čeština jako cílový jazyk I (metodika)
Čeština jako cílový jazyk II (metodika)
Metodika ČZJ - 1. kapitola - koncepce a legislativní rámec (rukopis)
Language First
Makovská Lenka. Baby signs (BP)
Baby sign a jeho vliv na proces vývoje řeči dítěte (BP)
Rozvoj komunikační schopnosti u dětí, znakování s kojenci a batolaty (DP)
Význam znakování pro slyšící kojence a batolata (BP)
Znakování se slyšícími batolaty a jeho aplikace v České republice (DP)
Fenomén „Babysigns” - znaková řeč pro batolata (DP)
www.babysigns.cz
Přihláška na webinář Znakování s miminky
www.znakovanismiminky.cz
poster o CEFR a ČZJ
Foreign Language Teaching Methods Professional development modules for foreign language instruction at the high-school and college levels (The University of Texas at Austin)
Aktuální témata I (co jsme dělali během semestru)
Aktuální témata II (co jsme dělali během semestru)
Aktuální témata III (co se např. řeší v odborném světě)
Metody výuky cizích jazyků I (ad Adély)
https://www.jazyky.com/ (o metodách, kurzech...)
Metody cizojazyčné výuky (Filling: Časopis pro filosofii a lingvistiku)
Metody výuky cizích jazyků a jejich význam v profesionální armádě (Vojenské rozhledy)
Rozvoj výuky cizích jazyků (projekt NÚV)
The Key Foreign Language Teaching Methodologies and How to Choose the Best for You (www.fluentu.com)
různé metody výuky cizích jazyků - obecně (např. na tomto odkaze)
různé metody výuky cizích jazyků - u neslyšících dětí/žáků/studentů (např. na tomto odkaze)
Docházka + přehled splněných úkolů
https://www.jazyky.com/ (o metodách, kurzech...) ►