Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Didaktika oborová ZŠ I OPNX1O101A
6 Metody a formy vyučování
Bloomova taxonomie vzdělávacích cílů
Bloomova taxonomie vzdělávacích cílů
Požadavky na absolvování
Stáhnout složku
Bloomova taxonomie vzdělávacích cílů
Kognitivní procesy 1.jpg
Kognitivní procesy 2.jpg
Příklad použití Bloomovy taxonomie .jpg
Znalostní dimenze.jpg
◄ Metody a formy práce ve výuce
Přejít na...
Přejít na...
Oznámení
Dotazník vlastní pojetí občanství
Cíle výchovy občanství
Pojetí občanství A. Ross
Model didaktické znalosti oboru
Formulace obecných cílů OV
Analýza tématu v učebnicích OV
Úlohy k tématu stát
J. Bruner Struktura obsahu učiva
Témata pro celek stát a občanství
Ukázka didaktické analýzy tématu státní moc
Zadání didaktická analýza
Struktura obsahu učiva
Metody a formy práce ve výuce
Cíle a jejich úrovně podle Bloomovy taxonomie
Zájmové a nátlakové skupiny
PL prosazení společenských zájmů
Schéma politický systém
Metodika o korupci
Legislativní proces
Ústavní systém
Meze politické účinnosti
Vlastenectví
Aktivita autoritářský a demokratický systém
Hodnocení
Ukázka didaktická analýza Člověk a společnost
Zadání didaktické analýzy dle RVP Člověk a společnost
Cíle a jejich úrovně podle Bloomovy taxonomie ►