Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
Home
Support
Collapse
Expand
User support
Open course index
Home
Courses
Faculty of Education
Departments and workplaces of the faculty
Institute for Research and Development in Education
Formativní hodnocení na VŠ a poskytování zpětné vazby studentům
2. 4. 2019: Kritéria hodnocení
Hodnocení práce ve skupině
Hodnocení práce ve skupině
Completion requirements
Mark as done
◄ Zadání domácího úkolu: cíl a kritéria - do 25. 4. 2019
Jump to...
Jump to...
Prezentace - Pojetí účení, typy hodnocení, úvod do formativního hodnocení
Návrh programu kurzu
Diskuzní fórum k návrhu programu
Domácí úkol: Vyberte 1 až 3 položky, kde cítíte potřebu zlepšení v oblasti hodnocení studentů
Zkušenosti s FH z lotyšských univerzit
Zadání pretestu k tématu formativního hodnocení
Principy zpětné vazby k rozvoji studijní seberegulace studentů VŠ: Nicol & Mcfarlane-Dick, 2006
Prezentace k tématu - 5. 3. 2019
Pretest - Metody formativního hodnocení
Zahraniční literatura k tématu zpětné vazby
Reflexe a sebereflexe
Zadání domácího úkolu
Abstrakty k diplomovým pracím
Prezentace - 19. 3. 2018, Cíle, Zjišťování aktuálního stavu porozumění žáků
Metoda V-CH-D (Vím - Chci vědět - Dozvěděl jsem se)
Response Cards (A, B, C, D)
Domácí úkol č. 1: Formulace kognitivního cíle - do 27. 3. 2019
Domácí úkol č. 2: Kritéria pro hodnocení závěrečných prací
Startéry - formulace zpětné vazby
Prezentace - 2. 4. 2019 - Cíle a kritéria hodnocení
Hodnocení prezentace
Hodnocení práce ve skupině
Zadání domácího úkolu: cíl a kritéria - do 25. 4. 2019
Aktivní slovesa
Kvalita a efektivita ve výuce: metodologické přístupy.
Prezentace 30. 4. 2019
Prezentace - online aplikace - M. Khas
Aplikace na zpětnou vazbu a hodnocení - odkazy (M. Khas)
Zadání domácího úkolu: Zjišťování aktuální stavu učení (plán, realizace, reflexe): do 24. 5. 2019
Domácí úkol - šablona pro zavádění techniky FH
Prezentace - 28. 5. 2019 - Sebehodnocení
Příklady sebehodnoticích technik - pracovní list
Sebehodnocení - Nedokončené věty - "Obláčky"
Reflexe sebehodnocení - "Diamant"
Sumarizace myšlenek: Odkaz na "pětilístek" - jednodušší než diamant
Walser et al., An Action Research Study of Student Self-Assessment in Higher Education
Zadání domácího úkolu - Dopis sobě
Prezentace - 11. 6. 2019
Kritéria pro tvorbu plakátu, sebehodnocení a vrstevnické hodnocení
Závěrečné hodnocení - "obláčky"
Ali a kol: Psychology students’ perception of and engagement with feedback as a function of year of study
Nicol et al., Rethinking feedback practices in higher education: a peer review perspective
Ashenafi: Peer-assessment in higher education – twenty-first century practices, challenges and the way forward
Morze et al, FORMATIVE AND PEER ASSESSMENT IN HIGHER EDUCATION
Prezentace 15.10.2019
Prezentace 26.11.2019
Typologie osobnosti MBTI
Prezentace 10.12.2019
Prezentace 12.5.2020 - online
Zde můžete pokládat otázky či podněty, na které nebyl čas při osobním setkání.
Distanční vzdělávání: Příklady dobré praxe - sdílení zkušeností
Aktivní slovesa ►