Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Metakognitivní schopnosti a jejich rozvíjení
  2. Náhradní úkoly
  3. NÚ k tématu 4: metakognice

NÚ k tématu 4: metakognice

Požadavky na absolvování

1) Přečtěte si přiložený článek u tématu metakognice a odpovězte na následující otázky: 

ÚVOD A 1. KAPITOLA (Cíl: porozumění pojmu metakognice, jeho vývoji a jednotlivým složkám; schopnost aplikace Flavellova modelu na vlastní materiál; porozumění pojmu kognitivní regulace)

 

Jaký je vztah mezi metakognicí a metapamětí?

Jak Flavell definuje metakognici?

Jak rozumíte rozdílu mezi deklarativní a procedurální složkou metakognice?

Jaké složky má metakognice podle novějších teorií?

Jak po přečtení 1. kapitoly rozumíte pojmu kognitivní regulace a pojmům k ní příbuzným?

 KAPITOLA 2 (Cíl: zařazení konceptu metakognice do širších souvislostí)

Na základě informací z textu navrhněte mind maps zaměřené na vztahy metkognice a dalších příbuzných konceptů (jako je autoregulace, sebereflexe a self efficacy)

KAPITOLA 3 (Cíl: porozumět vztahu metakognice a školního učení a způsobům jak lze metakognici rozvíjet a jak ji měřit)

Proč je metakognice důležitá ve vztahu k učení?

Co znamená WWW and H?

Jakými způsoby lze metakognici rozvíjet? 

2) Napište reflexi (cca půl strany) tréninku pomocí ZOO Memory Campaign

◄ NÚ k tématu 3: reflexe tréninku
NÚ k tématu 5: Další metody ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle