Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Pedagogicko-psychologické portfolio-POZOR ctete uvodni informaci
  2. Rozvoj počáteční písařské gramotnosti
  3. Scénář výukové jednotky, jeho realizace a reflexe

Scénář výukové jednotky, jeho realizace a reflexe

Požadavky na absolvování
Otevřené: čtvrtek, 24. března 2022, 00.00
Termín: čtvrtek, 31. března 2022, 01.00

A. Zpracujte podrobný scénář výukové jednotky (část hodiny, hodina, výukový blok), která zahrnuje nácvik nového psacího tvaru zvoleného písmene z hlediska a) přípravy na psaní, b) hygienických návyků c) realizace vlastního psaní d) hodnocení písařského výkonu.

Zahrnete všechny kroky a), b) , c) i d)

B. Výukovou jednotku zrealizujte.

C. V komentáři:

-          Proveďte reflexi realizace této výukové jednotky.

-          Popište znaky písma. Odůvodněte jejich použití.

-          Uveďte pozitiva a rizika nácviku písařské dovednosti obecně. Následovně konkretizujte s uvedením příkladů z realizace hodiny: Ukázala se jmenovaná pozitiva a rizika při realizaci? Jaké další výhody a nevýhody se ukázaly? Jak bylo/bude potřeba v budoucnu reagovat? V čem chcete pokračovat? Co byste příště udělal/a jinak a proč atd.

-           Jaký byl cíl výukového bloku?

◄ Scénář hodiny, jeho realizace a reflexe
Příloha ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle