Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Pedagogicko-psychologické portfolio-POZOR ctete uvodni informaci
  2. Výukové cíle
  3. Výukové cíle (okruh 1)

Výukové cíle (okruh 1)

Požadavky na absolvování
Otevřené: sobota, 6. října 2018, 00.00

Prostudujte si e- publikaci Stará, J., Zemanová, B., Horská, P. Obecná didaktika I: Plánování výuky dostupná zde: https://cuni.futurebooks.cz/

Na základě prostudované publikace doložte na přípravě na výuku (zprostředkování nového učiva VO Člověk a jeho svět), že rozumíte vztahu mezi cílem vzdělávání, učivem a hodnocením. Dále se vyjádřete k této přípravě vzhledem k aktuálním strategickým a kurikulárním dokumentům, způsobům plánování a přípravě na výuku a k typu stanovených výukových cílů.

V přípravě uveďte/doložte

- obecné cíle, ke kterým daná příprava vede (z oblasti VO Člověk a jeho svět, případně i rozvoje KK a PT), mají nějaký vztah k Strategii 2030+ či k jiným strategickým dokumentům?

- konkrétní výukové cíle z oblasti VO ČJS

- o jaké typy cílů se jedná?

- lze nalézt propojení vámi stanovených cílů a učiva s RVP ZV a konkrétním ŠVP?

- jak doložíte, že bylo/bude cílů dosaženo? Jak získají žáci zpětnou vazbu o jimi dosažených cílech?

- jsou cíle, použité metody a postupy v souladu s cíli a hodnocením/zpětnou vazbou?

- jakým způsobem jste lekci plánoval/a a jak tento postup hodnotíte?

Státnicový okruh, ke kterému se úkol váže:

Klíčová slova a teze: školský zákon; Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+; RVP ZV; ŠVP; vztah cíle a hodnocení; vztah cíle a obsahu vzdělávání (učiva); měřitelnost vzdělávacích cílů; Bloomova taxonomie kognitivních vzdělávacích cílů -revidovaná a nerevidovaná; taxonomie cílů afektivní domény; plánování výuky na základě velkých/klíčových myšlenek (big ideas); personalizované výukové cíle; příprava učitele na výuku; zhodnocení dosažení výukových cílů; diferenciace/individualizace vzdělávacích cílů

◄ Předběžné pojetí státnicového portfolia z pedagogiky
Obsah vzdělávání (okruh 2) ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle