Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Spotřební imaginace a reklamní film
  2. 14. 10. Seminář: Topologie reklamního filmu
  3. ÚKOLY NA SEMINÁŘ 14. 10.

ÚKOLY NA SEMINÁŘ 14. 10.

Požadavky na absolvování
Otevřené: středa, 7. října 2020, 11.00
Termín: pondělí, 12. října 2020, 23.59

1/ Podívejte se na následující reklamy, které všechny vznikly na jaře letošního roku, tedy v době koronavirové karantény nebo v období bezprostředně následujícím. Zaměřte se na témata a estetiku a pokuste se zamyslet, v jakém smyslu ovlivnila epidemiologická situace marketingová sdělení firem.  (max. 200 slov)

https://www.youtube.com/watch?list=PLNjdQPPECNvYvMUaxQlG1-mHyJifR_8BI&v=L4oIaoJ9icI&feature=emb_title

watch

watch

watch

watch

2/ Proč pokládá Yvonne Zimmermanová za užitečný „topologický“ přístup k reklamnímu filmu? Proč je podle ní podstatné se ptát, kde a za jakých podmínek je reklamní film promítán a recipován? (max. 200 slov)

3/ Tyto tři reklamy holandské společnosti KLM vznikly postupně v letech čtyřicátých, v letech devadesátých a v roce 2020. Se zohledněním poznatků z textu Yvonne Zimmermanové se zamyslete nad tím, v jakých kontextech, s ohledem na dobu vzniku, tyto reklamy byly uváděny, a jak tyto okolnosti mohly ovlivnit jejich formát či vyjadřovací prostředky. (max. 200 slov)

watch

watch

watch

◄ Yvonne Zimmerman: Advertising and Film. A Topological Approach
Prezentace 21. 10. ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle