Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Sociální marketing
  2. ANALÝZA SPOTŘEBNÍCH TRHŮ
  3. Odevzdání úkolu č. 8

Odevzdání úkolu č. 8

Požadavky na absolvování
Otevřené: středa, 15. dubna 2020, 00.00
Termín: neděle, 19. dubna 2020, 23.55

1.       Zaměření: Analýza spotřebních trhů – klíčové psychologické procesy

Úkol: Vytvořte model chování spotřebitele = klienta vybrané neziskové organizace a zahrňte do něj a popište všechny stimuly, které na něj mohou působit při jeho rozhodnutí stát se klientem NO.


◄ PŘÍKLAD - MODEL OČEKÁVÁNÍ HODNOTA
TVORBA HODNOTY ZNAČKY - BRANDING ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle