Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Sociální marketing
  2. SPOJENÍ SE ZÁKAZNÍKY
  3. Odevzdání úkolu č. 5

Odevzdání úkolu č. 5

Požadavky na absolvování
Otevřené: středa, 25. března 2020, 00.00
Termín: neděle, 29. března 2020, 23.55

1.       Zaměření: Vytváření hodnoty pro zákazníka, jejich spokojenost a věrnost.

Úkol: Napište, jak docílit spokojenosti zákazníka, jak řídit vztah se zákazníky=klienty, jak vytvořit „hodnotu“ pro zákazníka tak, aby zůstal společnosti věrný v rámci vámi zvolené oblasti neziskového sektoru u vybrané neziskové organizace.


◄ SPOJENÍ SE ZÁKAZNÍKY
ANALÝZA B2B TRHŮ ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle