Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Sociální marketing
  2. SHROMAŽĎOVÁNÍ INFORMACÍ A DETAILNÍ ZKOUMÁNÍ PROSTŘEDÍ
  3. Odevzdání úkolu č. 3

Odevzdání úkolu č. 3

Požadavky na absolvování
Otevřené: středa, 11. března 2020, 00.00
Termín: neděle, 15. března 2020, 23.55

1.       Zaměření: Analýza makroprostředí. Úspěšné společnosti si uvědomují nenaplněné potřeby a trendy a vydělávají na nich. Přechodná móda, trendy a megatrendy.

Úkol: Napište, jaké jsou přechodné módy, trendy a megatrendy z oblasti neziskového sektoru, můžete se zaměřit i na užší vymezení zadání v rámci konkrétní oblasti neziskového sektoru.


◄ SHROMAŽĎOVÁNÍ INFORMACÍ A DETAILNÍ ZKOUMÁNÍ PROSTŘEDÍ
MARKETINGOVÝ VÝZKUM A PŘEDPOVÍDÁNÍ POPTÁVKY ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle