Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Sociální marketing
  2. VYTVÁŘENÍ MARKETINGOVÝCH STRATEGIÍ A PLÁNŮ
  3. Odevzdání úkolu č. 2

Odevzdání úkolu č. 2

Požadavky na absolvování
Otevřené: středa, 4. března 2020, 00.00
Termín: neděle, 8. března 2020, 23.55

1.       Zaměření: SWOT analýza (Analýza externího prostředí – příležitosti a hrozby a Analýza interního prostředí – silných a slabých stránek

Úkol: vytvořte SWOT analýzu, ve které zanalyzujete vybranou situaci, produkt, firmu nebo organizaci, která je vám blízká. Může jít jak o vaše osobní záležitosti, tak o záležitosti z neziskového sektoru.


◄ VYTVÁŘENÍ MARKETINGOVÝCH STRATEGIÍ A PLÁNŮ
SHROMAŽĎOVÁNÍ INFORMACÍ A DETAILNÍ ZKOUMÁNÍ PROSTŘEDÍ ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle