Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Sociální marketing
  2. DEFINICE MARKETINGU – PROČ JE MARKETING UŽITEČNÝ – K ČEMU SLOUŽÍ A JAKÉ JSOU ZÁKLADNÍ POJMY
  3. Odevzdání úkolu č. 1

Odevzdání úkolu č. 1

Požadavky na absolvování
Otevřené: středa, 26. února 2020, 00.00
Termín: neděle, 1. března 2020, 23.55

Zaměření: Marketingový mix – 4P. Definice Product: Produkt označuje nejen samotný výrobek nebo službu, ale také sortiment, kvalitu, design, obal, image výrobce, značku, záruky, služby a další faktory, které z pohledu spotřebitele rozhodují o tom, jak produkt uspokojí jeho očekávání.

Úkol: ukažte rozdíl „produktu“ z pohledu komerční firmy a neziskové organizace.


◄ DEFINICE MARKETINGU – PROČ JE MARKETING UŽITEČNÝ – K ČEMU SLOUŽÍ A JAKÉ JSOU ZÁKLADNÍ POJMY
VYTVÁŘENÍ MARKETINGOVÝCH STRATEGIÍ A PLÁNŮ ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle