Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Sociální marketing
  2. Informace o předmětu
  3. Kombinované studium - odevzdání úkolu č.2

Kombinované studium - odevzdání úkolu č.2

Požadavky na absolvování
Otevřené: středa, 20. února 2019, 00.00
Termín: pátek, 31. července 2020, 23.55

Úkol č. 2

Vaším úkolem je pro vámi vybranou cílovou skupinu popsat prostředky a způsoby, kterých je zapotřebí užít pro PR aktivity neziskové organizace, kterou chcete propagovat. Vyberte cílové publikum, stanovte cíle, navrhněte rozpočet a najděte zdroje financování. Rozsah přibližně 3-4 strany textu.

Hlavní „okruhy“ cílových skupin PR neziskových organizací dle Radima Bačuvčika:

1.       Vnitřní veřejnost (zaměstnanci, dobrovolníci, členové), jejíž loajalita vytváří základ pro úspěšnou komunikaci s okolím.

2.       Vnější veřejnost, případně její část, která má vzhledem k neziskovým organizacím kontrolní roli a může apelovat na potenciální donátory.

3.       Donátoři a jejich jednotlivé skupiny

4.       Legislativci, kteří jsou voleni veřejností.

Média, která jednak zprostředkovávají komunikaci s ostatními cílovými skupinami, mohou však jejich názory a rozhodování podstatně ovlivňovat, a proto jsou pro PR neziskové organizace samostatnou cílovou skupinou s výrazným mocenským potenciálem.
◄ Kombinované studium - odevzdání úkolu č.1
Kombinované studium - odevzdání úkolu č. 3 ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle