Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Výzkum v oboru osvojování a vyučování prvního jazyka
  2. 19. května - 25. května
  3. Koymen, Tomasello (2018): Children’s meta-talk in their collaborative decision making with peers

Koymen, Tomasello (2018): Children’s meta-talk in their collaborative decision making with peers

Požadavky na absolvování
Otevřené: pondělí, 18. května 2020, 21.00

Přečtěte si prosím minimálně metodu a výsledky u studie 1 a odpovězte na následující otázky:

1)      Pomocí jakých strategií děti docházely ke společným rozhodnutím ve Studii 1 v různých podmínkách? Jaké strategie v jakém věku převažovaly? Využijte Obr. č. 2.

2)      Jakým způsobem byly anotovány projevy z hlediska druhů metakomunikace, které děti využívaly během ospravedlňování svých rozhodnutí?

  • KoymenTomasello2018.pdf KoymenTomasello2018.pdf
    14. května 2020, 20.24
◄ Catts, H. W., Adlof, S. M., & Weismer, S. E. (2006). Language deficits in poor comprehenders: A case for the simple view of reading.
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle