Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Výzkum v oboru osvojování a vyučování prvního jazyka
  2. 21. dubna - 27. dubna
  3. Otázky k článku Akhtar (1999)

Otázky k článku Akhtar (1999)

Požadavky na absolvování
Otevřené: pátek, 17. dubna 2020, 00.00
Termín: pondělí, 20. dubna 2020, 23.00

Přečtěte si prosím části Methods a Results z článku a odpovězte na následující otázky:

1) Jaké informace můžeme zjistit z tabulky č. 1 a obrázku č. 1, jaké výsledky ukazují?

2) Popište stručně, jak probíhal samotný experiment (jak se experimentátoři snažili navodit kontext, v němž by dítě mohlo použít cílové sloveso, v jaké podobě byla slovesa používána… viz část Experimental sessions).

◄ Acquiring basic word order: Evidence for data-driven learning of syntactic structure
Frizelle & Fletcher (2015): The Role of Memory in Processing Relative Clauses in Children With Specific Language Impairment ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle