Závěrečná práce
Vážení studenti,
stále těžko odhadnout, zda a kdy se uvidíme při přímé výuce. Stále nám několik témat zůstává, postupně budu přidávat alespoň obecné přehledy- prezentace.
Pokud budeme mít možnost se setkat, vše si vyzkoušíme ještě prakticky, proto doporučuji si materiály prohlédnout předem.
Momentální situací se nám také mění možnosti k uzavření kurzu. Nakonec jsem se rozhodl pro následující variantu.
Kromě již dříve zadaných úkolů vypracujete níže popsanou "mini" závěrečnou práci.
ZADÁNÍ:
Připravíte 1-2 vyučovací hodiny, které budou plně využívat interaktivní technologie va výuce německého jazyka (klidně distanční online hodiny, aby odpovídala vyučovací jednotka současným podmínkám "online výuky"):
- popíšete konkrétní cíl vyučovací hodiny, event. dílčí cíle i ve vztahu k ŠVP (pokud žádné ŠVP nenaleznete, dejte vědět, poskytnu Vám nějaké), doporučuji využít např. Blooma apod.,
- uvedete seznam aktivit, popíšete jejich průběh (vč. využitých forem a metod), předpokládanou časovou náročnost + časovou náročnost přípravy učitele, jak postupovat,
- stručně představíte možnosti a limity jednotlivých aktivit (výhody a nevýhody, potřebné pomůcky apod.),
- na závěr uvedete krátký odstavec, ve kterém shrnete výhody a nevýhody a osobní zkušenost s technologiemi, které lze využít při výuce (a které jste měli možnost si vyzkoušet - čerpejte z toho, co jsme stihli na společných hodinách, co je uvedeno v prezentacíh či něco, co jste objevili sami),
Rozsah: myslím si, že se dá vytvořit kvalitní práce i s rozsahem 2 normostran.
Termín odevzdání je: 30.4. 2020. Pokud bude nutné práce Vám následně vrátím, přihlédnu i ke kvalitě průběžných úkolů.
- 14. dubna 2020, 16.17